Kody promocyjne - bukmacherzy internetowi 2020

Polski rynek branży bukmacherskiej stale się rozwija, co sprawia, że poszczególne podmioty coraz bardziej muszą się starać, by przyciągnąć zainteresowanie kolejnych graczy. Właśnie w naszym kraju rynek ten jest specyficzny, ponieważ każdy gracz jest niezwykle ważny i walka o niego jest bardzo zażarta. Najprościej rzecz ujmując – koszt pozyskania jednego gracza jest wysoki, a co za tym idzie – to właśnie klient może „rozdawać karty”.

Lp. Bukmacher Logo Kod promocyjny Bonus na Start Odbierz prezent Recenzja
1. BETFAN GRAMGRUBO 3000 zł od depozytu + 100 zł zakład bez ryzyka + gra bez podatku! Odbierz prezent
2. TOTALBET GRAMGRUBO 50 zł za darmo + bonus od depozytu 100% do 5000 PLN Odbierz prezent
3. Totolotek GRAMGRUBO 500 zł od depozytu Odbierz prezent
4. STS GRAMGRUBO Odbierz 1200 zł bonusu od depozytu + 29 zł freebet Odbierz prezent
5. BETCLIC GRAMGRUBO550 Odbierz 550 zł na zakład bez ryzyka Odbierz prezent
6. Fortuna GRAMGRUBO125 Zakład bez ryzyka 125 zł + 20 zł na START + 1000 zł od depozytu! Odbierz prezent
7. forBET - BONUS aż do 2000 zł Odbierz prezent
8. LVBET MEGABONUS 1500 zł + 20 zł freebet Odbierz prezent

Kody promocyjne - wprowadzenie

Cała opisana sytuacja wpływa na to, że bukmacherzy prześcigają się w coraz to lepszych i bardziej atrakcyjnych ofertach dla swoich klientów. Mowa tutaj głównie o rozmaitych bonusach powitalnych – freebetach, zakładach bez ryzyka, promocjach i wysokich kursach na poszczególne zdarzenia. Całość stawki regularnie się wyrównuje, a w szczególności podobnie prezentują się już poszczególne oferty operatorów oraz metody płatności.

Również bonusy powitalne są coraz bardziej zachęcające do rejestracji i skorzystania z usług danego podmiotu. Podmiotu, który musi jednak czymś się wyróżnić od innych konkurentów. W co celują zatem bukmacherzy? A no w wyjątkowe warunki rejestracji gracza, które pozwalają na dodatkowe zwiększanie otrzymywanych profitów. Mówiąc prosto – kody promocyjne.

Czym jest kod promocyjny u bukmachera?

Kody promocyjne są często nazywa także kodami bonusowymi, bądź też kodami rejestracyjnymi. W każdym przypadku oznaczają jednak dokładnie to samo. Wiele osób z całą pewnością zastanawia się nad tym, czym są wspomniane kody promocyjne i do czego są one potrzebne bukmacherowi. Można powiedzieć, że jest to specjalna promocja, która w wielu przypadkach łączy się ze standardowo oferowanymi przez bukmachera bonusami na start. Użycie przy rejestracji kodu promocyjnego jest zatem ukłonem w stronę gracza, który dzięki temu może zwiększyć atrakcyjność oferty powitalnej oraz swoje potencjalne profity.

Dodatkowe bonusy otrzymywane przez klienta po użyciu kodu promocyjnego są swoistym podziękowaniem bukmachera za przyciągnięcie gracza i założenie przez niego konta. Wpisanie podczas wypełniania formularza rejestracyjnego kodu promocyjnego staje się zatem korzyścią dla każdej ze stron. Bukmacher otrzymuje klienta, podmiot użyczający kodu promocyjnego otrzymuje ustalone z operatorem profity, natomiast sam gracz ma możliwość korzystania z ulepszonej wersji bonusu powitalnego.

W ścisłym rozumieniu tego pojęcia kod promocyjny oznacza jednakże słowo lub frazę, którą klient może wpisać podczas rejestracji u danego bukmachera (zazwyczaj dzieje się to w przypadku rejestracji u bukmachera, jednak pewne kody bonusowe mogą być też używane przez stałych klientów). Dzięki nim klient bez jakiegokolwiek inwestowania własnych środków otrzymuje na start zwiększone możliwości od bukmachera dzięki powiększonym środkom na grę.

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

Jedynym warunkiem koniecznym do spełnienia w celu skorzystania z kodu promocyjnego jest jego wpisanie przy rejestracji. Kod, dzięki któremu uzyskamy darmowe środki na grę trzeba wpisać w odpowiednim polu o nazwie „kod promocyjny” podczas wypełniania formularza rejestracyjnego. U każdego bukmachera może wyglądać to nieco inaczej, jednak co do zasady wszystko się zgadza.

Musimy pamiętać o tym, że jest to pierwsza i ostatnia możliwość na skorzystania z kodu bonusowego! Jeśli przegapimy wspomniane wyżej miejsce, to niestety, ale nie dostaniemy już szansy na powiększenie swojego bonusu powitalnego. Jest to bowiem zgodne z zasadami każdego operatora, które jasno mówią, że każdy kod rejestracyjny można wpisać i użyć tylko raz.

Po zakończeniu procesu rejestracji i aktywowaniu konta nie ma już możliwości na skorzystanie z kodu promocyjnego. Stali klienci danego bukmachera nie mogą zatem użyć kodu i cieszyć się po raz kolejny większymi możliwościami w kwestii bonusu powitalnego. Naturalnie, skorzystanie z kodu promocyjnego u jednego bukmachera nie oznacza, że nie możemy z niego skorzystać przy rejestracji u innego podmiotu.

Gdzie wpisać kod promocyjny?

Jednym z najczęściej powtarzających się pytań wśród wielu graczy jest to, gdzie należy wpisać kod promocyjny by był on aktywny. Odpowiedź jest prozaiczna, ponieważ kody bonusowe umożliwiające otrzymanie ulepszonej oferty na start należy wpisać podczas zakładania konta u danego bukmachera. Mówiąc konkretniej, chodzi o wpisanie go w odpowiednie miejsce podczas wypełniania formularza rejestracyjnego. W zdecydowanej większości przypadków wpisuje się go w specjalnym miejscu oznaczonym jako „kod promocyjny” lub „kod bonusowy”.

Ponadto nie ma znaczenia, czy gracz chce zarejestrować się u bukmachera za pomocą strony internetowej czy też posługując się aplikacją mobilną. W obu tych przypadkach proces rejestracyjny wygląda identycznie i trzeba podać dokładnie te same dane. Co za tym idzie – miejsce na wpisanie kodu promocyjnego na pewno się pojawi.

Zdarza się jednak, że gracze przegapią lub nie dostrzegą odpowiedniego miejsca pozwalającego na umieszczenie tam kodu promocyjnego. Najprościej jest w takiej sytuacji skontaktować się z biurem obsługi klienta danego bukmachera, gdzie obecny na czacie konsultant pomoże nam bezproblemowo przebrnąć przez proces rejestracyjny nie pomijając żadnego ważnego pola. Warto jest bowiem skorzystać z kodu promocyjnego, ponieważ gwarantuje on wzbogacenie oferty powitalnej.

Czym się różni kod promocyjny od  kodu bonusowego?

Jest to kolejne z bardzo często zadawanych przez graczy pytań. Istnieje bowiem przekonanie, że oba te pojęcia oznaczają coś innego i nie można ich ze sobą pomylić. Jak jest zatem naprawdę i czym różni się kod promocyjny od kodu bonusowego? Tak jak wspomnieliśmy już we wcześniejszej części tego tekstu, oba te pojęcia nie różnią się od siebie absolutnie niczym. Są synonimami, którymi można posługiwać się wymiennie, a nazywanie go w dany sposób zależy już tylko i wyłącznie od indywidualnych preferencji bukmachera. W Polsce najczęściej spotykaną opcją wśród legalnych operatorów jest nazwa „kod promocyjny”. Jest to spowodowane w głównej mierze swoistym zakodowaniem tego sformułowania w świadomości klientów, którzy o kodach promocyjnych słyszeli już w przypadku rozmaitych sklepów odzieżowych, meblowych, bądź też z elektroniką.

Warto jednak pamiętać o tym, że w przypadku bukmacherów są to pojęcia używane zamiennie i oznaczają one dokładnie to samo. Poza dwoma opisanymi frazami możemy także spotkać inne, które jednak oznaczają to samo. Oto sformułowania, które można spotkać w Polsce:

  • Kod promocyjny,
  • Kod bonusowy,
  • Kod rejestracyjny.

Jak wpisać kod promocyjny, aby otrzymać bonus?

Istnieją dwa niezwykle proste sposoby na to, by wprowadzić kod promocyjny. Pierwszym z nich jest po prostu wpisanie odpowiedniego słowa lub frazy w wyznaczone pole, natomiast drugim jest skopiowanie kodu promocyjnego z danej strony. Jest to zdecydowanie bezpieczniejszy i pewniejszy sposób, ponieważ unikamy w ten sposób możliwości popełnienia błędu czyli tzw. „literówki”. Musimy bowiem pamiętać, że kod bonusowy jest ważny tylko i wyłącznie wtedy, gdy bezbłędnie wpiszemy go w wyznaczone pole. Jeśli podczas wpisywania kodu wystąpi jakikolwiek błąd powiększony bonus na start przepada.

W większości przypadków podawane kody promocyjne są przedstawione za pomocą wielkich liter i ewentualnie cyfr. Wielkość liter zazwyczaj nie ma jednak jakiegokolwiek znaczenia. Oznacza to, że bukmacherzy akceptują wpisywanie kodu małymi literami bądź też pomieszanymi literami wielkimi oraz małymi. Kluczowe jest jednak wpisanie odpowiednich znaków.

Jakie są rodzaje kodów promocyjnych?

Dzięki skorzystaniu z oferowanych kodów promocyjnych gracze mogą otrzymać kilka różnych bonusów. Wiemy już, że w zdecydowanej większości kody bonusowe są używane podczas rejestracji, a wpisanie ich gwarantuje graczom powiększenie bonusu powitalnego. Warto zatem przyjrzeć się temu, jak wyglądają bonusy powitalne u legalnych polskich bukmacherów. Regularnie zwiększająca się liczba podmiotów oferujących zawieranie zakładów wzajemnych spowodowała, że całość stawki bardzo wyrównała się w kwestii ofert powitalnych. Tym, co wyróżnia od siebie kolejne podmioty to kwota, którą gracz może otrzymać, a także warunki obrotu bonusem. W Polsce mamy do czynienia głównie z trzema rodzajami bonusów powitalnych, a są nimi:

Bonus od depozytu

Jest to najczęściej spotykany rodzaj bonusu wśród legalnych polskich bukmacherów. Bonus od depozytu oznacza pomnożenie wpłacanych przez gracza środków. Zazwyczaj jest to bonus 100% od depozytu oznaczający podwojenie wpłaconych pieniędzy. Operatorzy oferują w tym przypadku od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych. Jest to niezwykle atrakcyjna forma bonusu głównie dla doświadczonych graczy, którzy potrafią dzięki niemu wygrywać ogromne sumy pieniędzy. Ważne są również warunki obrotu bonusem.

Bonus bez depozytu (freebet)

Freebety są najbardziej pożądaną formą bonusów powitalnych przez większość graczy, gdyż zapewniają one środki na grę bez inwestowania przez klienta jakichkolwiek swoich pieniędzy. Najprościej rzecz ujmując jest to forma darmowego zakładu. Gracz po rejestracji u bukmachera oferującego bonus bez depozytu może obstawić jakiś kupon bez ryzykowania własnych środków. Freebety możemy spotkać w kwotach do kilkudziesięciu złotych.

Zakład bez ryzyka

Poza bonusem od depozytu jest to najbardziej powszechna oraz coraz częściej stosowana forma bonusu powitalnego. Gracz może dzięki niemu zagrać pierwszy zakład nie ponosząc ryzyka. Oznacza to, że w przypadku przegranej nowy klient otrzymuje zwrot stawki kuponu do określonej kwoty. Kwoty, za jakie bukmacherzy oferują zwrot stawki w przypadku przegranej oscylują w granicach 100 - 500 złotych. Niezwykle istotne jest w tym przypadku przeanalizowanie warunków obrotu otrzymanym bonusem.

Dzięki zastosowaniu kodu promocyjnego nowy klient może zatem otrzymać powiększenie któregoś z trzech wyżej wymienionych bonusów. W wielu przypadkach jest po prostu tak, że bukmacher ma w swojej standardowej ofercie powitalnej np. opcję bonusu od depozytu, a po skorzystaniu z kodu promocyjnego kwota ta jest powiększana. Oznacza to ni mniej, ni więcej, lecz powiększenie standardowo oferowanego bonusu. Bywają jednak sytuacje, w której bukmacher oferuje w standardowym pakiecie bonus od depozytu, a skorzystanie z kodu promocyjnego dodaje do tego bonusu jeszcze zakład bez ryzyka. Jest to po prostu uzależnione od indywidualnych preferencji bukmachera.

Przykładowo, w przypadku bonusu od depozytu bukmacher oferuje w standardowej ofercie podwojenie wpłaconej przez gracza kwoty do 1000 zł. Wpisanie podczas rejestracji odpowiedniego kodu promocyjnego oznacza jednak powiększenie tego bonusu do kwoty 1100 zł. Analogicznie sytuacja prezentuje się wówczas, gdy bukmacher ma w swojej ofercie powitalnej bonus bez depozytu czyli tzw. freebet lub też zakład bez ryzyka. W takich przypadkach kwoty oferowane standardowo przez operatorów są powiększane po wpisaniu kodu promocyjnego.

Gdzie znaleźć kody promocyjne?

Jasnym jest, że korzystanie z kodów bonusowych przynosi graczowi same korzyści, ponieważ każdy z nas woli dostawać więcej zamiast mniej. Gdzie możemy jednak znaleźć odpowiednie kody promocyjne, dzięki którym nasze korzyści zostaną zwiększone?

Takowe kody zazwyczaj są dostępne na portalach zajmujących się tematyką bukmacherską, czyli np. GramGrubo.pl. Właśnie u nas znajdziesz wiele kodów, dzięki którym zwiększysz swoje bonusy powitalne u bukmacherów. Warto z nich korzystać, ponieważ gwarantują one jeszcze lepszą ofertę niż w przypadku wpisywania standardowych kodów promocyjnych. Standardowe kody są z reguły dostępne na stronach internetowych bukmacherów bądź też ich oficjalnych kanałach social media.

Który kod promocyjny jest najlepszy?

Aby znaleźć odpowiedź na pytanie o to, który z dostępnych kodów bonusowych jest najlepszy każdy z graczy musi najpierw uzmysłowić sobie, czego dokładnie oczekuje od bukmachera i jakimi środkami na grę jest w stanie dysponować. Jeśli budżet gracza nie jest zbyt wysoki i może on sobie pozwolić przeznaczyć przykładowo kilkaset złotych na grę, to bez znaczenia będzie dla niego, czy bonus od depozytu będzie wynosił maksymalnie 1000, 1500 czy 5000 zł. W takich przypadkach gracz powinien poszukać kodów promocyjnych, które zagwarantują mu dodatkowe środki w postaci zakładu bez ryzyka lub też po prostu bonusu bez depozytu.

Warto także zagłębić się w regulamin danej promocji powitalnej, ponieważ każdy z bukmacherów posiada własne warunki. Dotyczą one głównie obrotu bonusem, kursów minimalnych kuponów czy też terminu ważności bonusu. Jeśli gracz niezwykle starannie przygotowuje się do postawienia każdego kuponu i dogłębnie analizuje spotkania, to wówczas krótki termin ważności bonusu może stanowić dla niego przeszkodę.